POLITIKA PRIVATNOSTI

Privredno društvo Delmax doo Stara Pazova je kao rukovalac Vašim podacima o ličnosti svesno važnosti zaštite podataka o ličnosti i transparentosti svih elemenata njihove obrade. Stoga Vaše podatke o ličnosti tretira u skladu sa važećim propisima koji regulišu zaštitu podataka o ličnosti - Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. Glasnik RS“, br. 87/2018) (dalje: „Zakon“), Opštom uredbom EU 2016/679 (Evropskog parlamenta i Saveta EU) o zaštiti fizičkih lica u odnosu na obradu podataka o ličnosti i slobodnom kretanju takvih podataka i stavljanju van snage Direktive 95/46/EZ (dalje: „GDPR“) i drugim relevatnim primenjivim propisima.

Ova Politika privatnosti pojašnjava pitanja prikupljanja, čuvanja i obrade podataka o ličnosti od strane rukovaoca Delmax doo Stara Pazova sa sedištem na adresi ul. Banovačka 42, Stara Pazova, Republika Srbija, mat. br. 08364753, PIB: 100637909 (dalje: „Delmax“).

Cilj ove Politike privatnosti je da pruži sve potrebne informacije korisnicima o osnovima i svrhama prikupljanja i obrade podataka o ličnosti od strane Delmaxa na mobilnoj aplikaciji „Bravo majstore“ (dalje: „Mobilna aplikacija“), pravima lica na koja se podaci odnose (prvenstveno korisnicima Mobilne aplikacije), načinu kako se prikupljaju, obrađuju, zadržavaju, u kom roku se čuvaju, kao i svim drugim elementima obrade Vaših podataka koje nam dajete putem Mobilne aplikacije kojom Delmax upravlja.

U ulozi rukovaoca podacima o ličnosti, poštujemo Vaše pravo na privatnost kada koristite našu Mobilnu aplikaciju, bilo koji online obrazac za registraciju u vezi sa Mobilnom aplikacijom, kao i svu elektronsku komunikaciju koju s tim u vezi ostvarujete sa Delmaxom.

Podatak o ličnosti za potrebe ove Politike privatnosti (i/ili bilo kojih drugih pravila i procedura Delmaxa u pogledu zaštite podataka o ličnosti), predstavlja svaki podatak koji se odnosi na fizičko lice čiji je identitet određen ili odrediv, neposredno ili posredno, posebno na osnovu oznake identiteta, kao što je ime i identifikacioni broj, podataka o lokaciji, identifikatora u elektronskim komunikacionim mrežama ili jednog, odnosno više obeležja njegovog fizičkog, fiziološkog, genetskog, mentalnog, ekonomskog, kulturnog i društvenog identiteta. Na primer, podatak o ličnosti je Vaše ime, prezime, e-mail adresa, adresa, matični broj, IP adresa, lokacija, i slično.

Sadržaj:

  1. Čije podatke o ličnosti prikupljamo i obrađujemo
  2. Koje podatke o ličnosti obrađujemo i na koji način
  3. Za koje svrhe koristimo Vaše podatke o ličnosti i po kom osnovu
  4. Pristanak na promotivne komunikacije (komercijalne poruke)
  5. Šta se dešava ako ne želite da nam dostavite svoje podatke o ličnosti
  6. Kome možemo otkriti ili preneti Vaše podatke o ličnosti i zašto
  7. Da li se Vaši podaci o ličnosti ustupaju primaocima koji se nalaze u drugim zemljama
  8. Koliko dugo zadržavamo/čuvamo Vaše podatke o ličnosti i kako postupamo s njima nakon proteka tog roka
  9. Kako obezbeđujemo Vaše podatke o ličnosti
  10. Vaša prava u vezi sa podacima o ličnosti
  11. Obrada podataka o ličnosti maloletnih lica
  12. Povezanost sa internet sajtovima trećih lica
  13. Kako možete kontaktirati Delmax ili nadležni nadzorni organ
  14. Izmene i dopune Politike privatnosti

1. Čije podatke o ličnosti prikupljamo i obrađujemo
U kontekstu digitalnih usluga Delmaxa u vezi sa Mobilnom aplikacijom, možemo prikupljati i obrađivati podatke o ličnosti sledećih lica:

  • lica koja su preuzela Mobilnu aplikaciju i registrovala svoj nalog - korisnici;
  • lica koja su nas kontaktirala putem naše podrške iz Odeljka 13., za potrebe informisanja o proizvodima i uslugama koji se nude putem Mobilne aplikacije.

2. Koje podatke o ličnosti obrađujemo i na koji način
Podaci o ličnosti se prikupljaju samo za svrhe i u skladu sa pravnim osnovom navedenim u Odeljku 3. i to kada koristite neke od usluga ili pogodnosti koji vam nudi Mobilna aplikacija. Molimo da imate u vidu sledeće:

  • prilikom preuzimanja Mobilne aplikacije, Delmax ne prikuplja nikakve podatke o ličnosti;.
  • prilikom registrovanja na Mobilnu aplikaciju, Delmax prikuplja i obrađuje sledeće podatke o ličnosti: naziv servisa (u kom može biti sadržan podatak o ličnosti), ime, prezime, e-mail adresa, adresa za isporuku, kontakt telefon. Delmax ne obrađuje druge lične podatke korisnika;
  • ukoliko nam postavite pitanje/tražite informaciju u vezi naših proizvoda ili usluga kontaktiranjem naše podrške (videti Odeljak 13.) u vezi Mobilne aplikacije, tom prilikom ćemo prikupiti minimum potrebnih informacija o Vama, i to: ime, prezime, e-mail adresa, adresa za isporuku, kontakt telefon.

Navedene podatke nećemo možemo ustupiti trećoj strani, osim samo u slučajevima i na način koji su izričito propisani zakonom ,. o čemu se možete informisati u Odeljku 6.

U skladu sa važećim zakonskim propisima, možemo koristiti različite tehnologije koje prikupljaju i pružaju informacije o tome kako pristupate i koriste našu Mobilnu aplikaciju. Možemo koristiti i demografske podatke o korisnicima naših digitalnih medija koje možemo dobiti od trećih lica kao što su Google Analytics ili društveni mediji koje iste koristite ("Informacije o korišćenju"). Informacije o korišćenju mogu se sastojati od stranica koje ste pregledali, vremena za koje ste ih gledali, informacija o sadržaju kojem ste pristupali, informacija o tome na kom jeziku ste vršili pregled sadržaja i koje stranice ste pregledali pre pregleda trenutne stranice. Napominjemo da na osnovu ovih informacija ne možemo da utvrdimo Vaš identitet.

Podatke o ličnosti možemo skupljati:

  • direktno od Vas. Na primer, registracijom na Mobilnu aplikaciju (otvaranjem naloga), zatim ukoliko ste nas kontaktirali putem podrške korisnicima i sl.
  • iz drugih izvora
    a) putem kolačića („cookies“) na našoj Mobilnoj aplikaciji;
    b) putem naših IT i drugih sistema.

3. Za koje svrhe koristimo Vaše podatke o ličnosti i po kom osnovu
Vaše podatke o ličnosti obrađujemo u svrhu: a) registrovanja naloga na Mobilnoj aplikaciji i njenog korišćenja, kako bi Vam bilo omogućeno da koristite sve usluge koje nudi Mobilna aplikacija i b) isporuke robe koju naručite putem Mobilne aplikacije..

Podatke o Vama putem Mobilne aplikacije prikupljamo na osnovu Vašeg Pristanka tj. saglasnosti sa ovom Politikom privatnosti.

Imate pravo da u bilo kom trenutku opozovete ovaj pristanak slanjem email-a na: podrska@bravomajstore.rs.

O svim drugim pravima koja možete ostvariti povodom datog Pristanka, molimo da se informišete u Odeljku 10. ove Politike privatnosti.

Osim toga, Vaše podatke o ličnosti možemo da obrađujemo i radi:

  • poštovanja naših zakonskih obaveza, kada je to neophodno;
  • promotivne komunikacije u vezi sa promocijom naših proizvoda i poslovnih aktivnosti na osnovu vašeg pristanka (više o tome možete pročitati u Odeljku 4.);
  • ostvarivanja ostale međusobne komunikacije (npr. slanje e-pošte za potvrdu kada se prijavljujete ili odjavljujete sa određene aktivnosti na Mobilnoj aplikaciji, obaveštenja vezanih za usluge, promenama na Mobilnoj aplikaciji i sl.).
  • unapređenja usluga koje Delmax pruža: povratne informacije, pitanja ili komentare putem aplikacije ili ako nas kontaktirate putem email-a ili kontakt telefona podrške (Odeljak 13.), Vaše podatke o ličnosti obrađivaćemo samo da bismo Vam odgovorili na Vaša pitanja ili komentare.

Trudićemo se da Vaši podaci o ličnosti ostanu tačni, ažurni i izbegavaćemo dupliranja u našoj evidenciji podataka, proveravajući svaku Vašu interakciju sa nama, kako bismo osigurali da su Vaši podaci o ličnosti još uvek tačni ili radi utvrđivanja da bi trebalo da budu upotpunjeni ili ažurirani dodatnim informacijama koje ste dostavili.

4. Pristanak na promotivne komunikacije (komercijalne poruke)
Vaše podatke o ličnosti možemo obrađivati da bismo Vam slali ažurirane informacije o našim proizvodima i uslugama (putem poziva, e-pošte, sms/Viber poruke) koje mogu da uključuju: ekskluzivne ponude, popuste, promocije za nove proizvode i usluge, brošure, kataloge, newsletter-e i slično (dalje: „Komercijalne poruke“).

Ukoliko niste saglasni da vam Vam Delmax šalje Komercijalne poruke potrebno je da prilikom registracije ostavite neoznačenooznačite polje sa natpisom „Saglasan sam da primam komercijalne poruke“.

Imate pravo da u bilo kom trenutku opozovete pristanak da primate Komercijalne poruke:

  • email-om: kontaktirajte nas na: podrska@bravomajstore.rs

Možda ćemo Vas zamoliti da potvrdite ili ažurirate svoje promotivne preferencije ako nam zatražite da Vam pružamo dodatne informacije o proizvodima ili digitalnim uslugama u budućnosti, ili ako postoje promene u zakonu, propisima ili strukturi našeg poslovanja.

O svim drugim pravima koja možete ostvariti povodom datog Pristanka, molimo da se informišete u Odeljku 10.

5. Šta se dešava ako ne želite da nam dostavite svoje podatke o ličnosti
Ukoliko se odlučite da nam ne prosledite Vaše podatke o ličnosti, kada je to od Vas zatraženo, možda nećete moći da učestvujete u određenim aktivnostima i personalizovanim pogodnostima, ili će usluge Mobilne aplikacije biti onemogućene i/ili ograničene. Na primer, ako odbijete da podelite neki od ličnih podataka iz Odeljka 2 koji je neophodan za otvaranje naloga, nećete moći da se registrujete na Mobilnoj aplikaciji. U svakom slučaju, uvek ćemo Vas obavestiti o potrebi davanja podataka o ličnosti koji su neophodni da biste mogli koristiti Mobilnu aplikaciju.

6. Kome možemo otkriti ili preneti Vaše podatke o ličnosti i zašto
Primarno, Vaši podaci o ličnosti neće biti predmet otkrivanja, prenosa ili razmene sa drugim pravnim ili fizičkim licima van Delmaxa izuzev u slučajevima iz stava 3 ovog odeljka. Ukoliko se za takvim radnjama naknadno javi potreba, bićete obavešteni o kojim licima se radi i svim drugim aspektima takvog okrivanja, prenosa ili razmene u skladu sa zakonom.

Nećemo deliti Vaše podatke o ličnosti sa bilo kojim trećim licem koje namerava da ih koristi u promotivne svrhe, osim ukoliko smo Vas o tome prethodno obavestili, a Vi nam date za to izričit pristanak.

Izuzetno od stava 1 ovog odeljka, Delmax može, kada je to neophodno, podeliti Vaše podatke o ličnosti sa trećim licima, samo u sledećim slučajevima:

  • za potrebe poslovne podrške: možemo koristiti pružaoce usluga, agente (kurirske službe, eksterni transport i sl.) ili druga angažovana lica kako bismo: a) vršili isporuku robe koju naručite putem Mobilne aplikacije i b) pružili dobili podršku od strane tih lica unutrašnjem poslovanju naših digitalnih medija da bi nam pomogli iu pomoć u upravljanju. Svaka takva treća strana će u tom slučaju u svako doba obezbediti iste nivoe bezbednosti za Vaše podatke o ličnosti kao Delmax i kad je potrebno, obavezaće se sporazumom da Vaše podatke čuva kao poverljive, pruži im adekvatan nivo zaštite i obrađuje ih samo po specifičnim uputstvima Delmaxa;

  • za zajedničke i ko-sponzorisane programe i promotivne svrhe: kada vodimo zajednički ili ko-sponzorisani program ili promociju na našim digitalnim medijima sa drugom kompanijom, organizacijom ili drugim renomiranim licima; i, u okviru ovog događaja, sakupljamo i obrađujemo podatke o ličnosti, iste možemo deliti sa našim partnerom ili sponzorom, a uz na osnovu Vašeg pristanaka, koji ste nam dali putem Odeljka 4.. Ako Vaše podatke o ličnosti prikupljamo (ili delimo sa) privrednim društvom koje je jedan od učesnika promocijes tim da ćemo , mi ćemo Vas o promenama svih elemenata obrade, naknadnog prenosa podataka i sl. (ukoliko do njih dođe)tome obavestiti, a i kada je neophodno, zatražiti Vaš dalji pristanak;

  • u postupcima sudske ili upravne zaštite prava i bezbednosne svrhe: Vaše podatke o ličnosti takođe možemo otkriti ako to od nas bude zatraženo shodno zakonu, ili u našoj dobroj veri da je takva radnja razumno potrebna da bismo se pridržavali zakonskih odredbi, da bi odgovorili na pravni zahtev ili zaštitili bezbednost ili prava Delmaxa, njegovih klijenata ili javnosti;

  • u slučaju statusnih, vlasničkih i/ili drugih promena kod Delmaxa, sticalac bi imao pristup informacijama kojima Delmax raspolaže, koje mogu uključivati Vaše podatke o ličnosti, u skladu sa zakonom. Slično tome, u tim slučajevima podaci o ličnosti mogu biti preneti na sticaoca/novo društvo (zavisno od promene), u skladu sa važećim zakonom, o čemu ćete biti obavešteni.

7. Da li se Vaši podaci o ličnosti ustupaju primaocima koji se nalaze u drugim zemljama
Vaši podaci o ličnosti neće biti predmet međunarodnih transfera/prenosa od strane Delmaxa, osim za potrebe čuvanja podataka i autentifikacije korisnika Mobilne aplikacije putem servera..

Naši glavni pružaoci usluga za funkcionisanje digitalnih medijaServer na kome se čuvaju podaci prikupljeni putem Mobilne aplikacije i vrši autentifikacija korisnika nalazie se u Srbiji Nemačkoj, gde se obezbeđuje primeren nivo zaštite podataka fizičkih lica (s obzirom da je Nemačka članica Konvencije Saveta Evrope o zaštiti lica u odnosu na automatsku obradu ličnih podataka). Prenos podataka o ličnosti u ovom i svakom drugom slučajuovim pružaocima usluga sprovodiće se u skladu sa važećim zakonima i propisima. Takvi Svi pružaoci usluga s kojima Delmax sarađuje biće obavezani ugovorom koji obezbeđuje visok standard zaštite privatnosti i zahteva (između ostalih odredaba) da postupaju samo po uputstvima Delmaxa te da implementiraju sve neophodne tehničke, organizacione i kadrovske mere zaštite, kako bi se u potpunosti zaštitili Vaši podaci o ličnosti.

8. Koliko dugo zadržavamo/čuvamo Vaše podatke o ličnosti i kako postupamo s njima nakon proteka tog roka
Vaše podatke o ličnosti prikupljene preko Mobilne aplikacije, čuvamo u našim evidencijama:
a) dokle god je Vaš nalog na Mobilnoj aplikaciji aktivan (dok ne deinstalirate Mobilnu aplikaciju),
b) kako bismo Vam pružili uslugu podrške koju zatražite, u roku potrebnom da se Vaš zahtev obradi i reši,
nakon čega podatke brišemo najkasnije u roku od 90 dana (u zavisnosti od tehničkih mogućnosti brisanja podataka).

Van prethodnih slučajeva, Vaše podatke o ličnosti takođe možemo zadržati ako je to potrebno da bismo se pridržavali zakonskih obaveza i merodavnog prava, rešili sporove i izvršili ugovore. Samo u tim slučajevima može se dogoditi da moramo zadržati Vaše podatke o ličnosti nakon što prestanete sa korišćenjem Mobilne aplikacije, u skladu sa zakonom. Kad više nije potrebno zadržavati Vaše podatke o ličnosti ili ukoliko nam podnesete zahtev za brisanje u skladu sa Zakonom, mi ćemo ih izbrisati.

9. Kako obezbeđujemo Vaše podatke o ličnosti
Delmax preduzima sve neophodne kadrovske, tehničke i organizacione mere kako bismo zaštitili poverljivost i bezbednost Vaših podataka o ličnosti prikupljenih putem Mobilne aplikacije. Ove mere uključuju, ali nisu nužno ograničene na: korišćenje korisničkih šifara na Mobilnoj aplikaciji, enkripciju, ili ograničen pristup Vašim podacima samo ovlašćenim zaposlenima u Delmaxu.

10. Vaša prava u vezi sa ličnim podacima o ličnosti

  • ako se Vaši podaci o ličnosti obrađuju na osnovu Vašeg pristanka, pristanak možete da opozovete u bilo kom trenutku;
  • imate pravo za zahtevate pristup Vašim podacima o ličnosti;
  • imate pravo za zahtevate ispravku i dopunu podataka o ličnosti ako su netačni, nepotpuni ili zastareli;
  • imate pravo za zahtevate brisanje Vaših podataka o ličnosti: (i) ako Vaši podaci o ličnosti više nisu potrebni za određenu svrhu obrade podataka, (ii) ako ste povukli pristanak na obradu podataka koja je zasnovana isključivo na takvom pristanku (iii) ako ste podneli prigovor na obradu Vaših podataka o ličnosti, (iv) ako smatrate da je obrada podataka nezakonita. Dodatno, podaci o ličnosti moraju biti izbrisani kako bi se poštovale zakonske obaveze koje se odnose na Delmax.
  • imate pravo za zahtevate ograničenje obrade (i) u slučaju da se osporava tačnost Vaših podataka o ličnosti kako bi Delmax bio u mogućnosti da proveri takvu tačnost, (ii) ako želite ograničiti obradu svojih podataka o ličnosti, a ne i brisati ih uprkos činjenici da je obrada nezakonita, (iii) ako želite da Delmax zadrži Vaše podatke o ličnosti (iako Delmaxu više nisu potrebni) zato što su Vam potrebni za odbranu pravnog zahteva (iv) ako ste podneli prigovor na obradu, a Delmax vrši procenu da utvrdi da li ima pravni osnov za takvu obradu koji preteže nad Vašim interesima.
  • možete tražiti prenosivost podataka o ličnosti koje ste nam ustupili, naročito ako se obrada podataka o ličnosti zasniva na Vašem pristanku ili izvršenju ugovora, ili u slučaju da se obrada vrši automatizovano.
  • imate pravo na prigovor na obradu Vaših podataka o ličnosti, uključujući i prigovor na obradu za potrebe direktnog oglašavanja (kao što je slučaj sa Komercijalnim porukama iz Odeljka 4.), uključujući i profilisanje.

Uvek imate mogućnost da ne delite ništa od Vaših podataka o ličnosti sa nama. Ako odaberete ovu opciju, verovatno ćete biti ograničeni (ili onemogućeni u potpunosti) u aktivnostima i pogodnostima koje Vam možemo pružiti.

11. Obrada podataka o ličnosti maloletnih lica
Mobilna aplikacija nije namenjena maloletnim licima, tako da ne obrađujemo podatke maloletnika. Morate biti stariji od 18 (osamnaest) godina da biste napravili nalog i učestvovali u aktivnostima na Mobilnoj aplikaciji. Ako budemo obavešteni ili saznamo da nam je maloletnik poverio podatke o ličnosti putem Mobilne aplikacije, izbrisaćemo takve podatke u najkraćem roku.

12. Povezanost sa internet sajtovima trećih lica
Naša Mobilna aplikacija može sadržati veze koje će Vas usmeriti na druge internet stranice ili usluge kojima upravljaju i kontrolišu ih treća lica. Ovo može da uključuje veze ka dobavljačima, oglašivačima, sponzorima i drugim partnerima sa kojima Delmax sarađuje.neće sadržati veze koje će Vas usmeriti na internet stranice ili usluge kojima upravljaju i koje kontrolišu treća lica van Delmaxa.

Operatori drugih sajtova mogu prikupljati podatke od Vas, koje će oni koristiti u skladu sa sopstvenim politikama zaštite podataka ili politikama privatnosti. Mi nemamo kontrolu nad internet sajtovima trećih lica. Vaša upotreba njihovih internet lokacija i funkcija podleže politici privatnosti objavljenim na tim internet stranicama. Delmax nije odgovoran za bilo kakvo postupanje ili poslovnu praksu u vezi sa korišćenjem sajta trećih lica, stoga je neophodno biti oprezan i upoznati se sa politikama privatnosti koje se primenjuju na te spoljne internet lokacije koje posećujete, a pre nego što pružite bilo koje svoje podatke o ličnosti.

13. Kako možete kontaktirati Delmax ili nadležni nadzorni organ
Ako imate pitanja, pritužbe ili komentare u vezi sa ovom Politikom privatnosti ili generalno u vezi obrade podataka o ličnosti od strane Delmaxa putem Mobilne aplikacije, možete nam se obratiti na sledeći način:

  • slanjem email-a na sledeću adresu: podrska@bravomajstore.rs ili pozivom na kontakt telefon: +38163495229

Lice zaduženo za poslove povodom zaštite podataka o ličnosti: [●]

Takođe, ukoliko smatrate da je obrada Vaših podataka izvršena suprotno važećim propisima, možete podneti pritužbu nadležnom organu u Republici Srbiji:
Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, Bulevar Kralja Aleksandra 15, Beograd.

14. Izmene i dopune Politike privatnosti
Redovno ažuriramo našu Politiku privatnosti. Sve izmene i dopune biće dostupne na ovoj Mobilnoj aplikaciji. Stoga Vas molimo da se periodični informišete o našoj Politici privatnosti i eventualnim izmenama i dopunama.

Ova Politika privatnosti je poslednji put ažurirana u [februaru ] 2021.